ISPO Online

Elk jaar opnieuw trekt WintersportGids begin februari met veel enthousiasme naar de grootste wintersport en outdoorbeurs van de wereld, ISPO. Hier geven we jullie elk jaar een update van de nieuwigheden voor het nieuwe seizoen. Dit jaar kunnen we dit niet doen door de door ons allen bekende redenen maar stellen we voor dat wie toch een glimp wil opvangen zich online kan registreren.

Voices of Sports: erepartners vertegenwoordigen diversiteit, menselijkheid en de kracht van sport

  • ISPO Munich Online 2021 presenteert sport in al zijn diversiteit
  • Deutsche Sporthilfe, Europese kampioenschappen München 2022 en Right To Play zijn erepartners
  • Programma richt zich op de kracht van sport om de moderne uitdagingen van de samenleving het hoofd te bieden

De sportindustrie wordt gekenmerkt door veel verschillende belangengroepen: bedrijven en dienstverleners, maar ook non-profitorganisaties, professionele atleten en recreatieve sporters.

Shop Lokaal

Een van de doelstellingen van ISPO als ‘s werelds grootste netwerk voor sport is om hen te vertegenwoordigen in hun diversiteit, om hen en hun boodschappen een stem te geven. Dit zal ook het geval zijn op ISPO Munich Online, van 1 tot 5 februari 2021: met Deutsche Sporthilfe, de Europese Kampioenschappen München 2022 en Right To Play zijn erepartners van topklasse gewonnen om sportbetrokkenheid te vertegenwoordigen als ‘Voices of Sport’ voorbij productinnovaties.

De accreditatie voor ISPO Munich Online 2021 is gestart. Registreer nu!

Met de huidige ontwikkelingen van de coronaviruspandemie kan de uitvoering van ISPO München als een levendig evenement – een combinatie van digitale en on-premise evenementen – niet betrouwbaar worden gegarandeerd.

Voor Klaus Dittrich, de voorzitter en CEO van Messe München, is de overstap naar een volledig digitaal evenement een logische stap: “Zowel de klanten als wij als gastheer hebben hoge verwachtingen van de internationaliteit en kwaliteit van ISPO München. Onder de huidige omstandigheden kunnen we deze verwachtingen niet waarmaken. Met ISPO Munich Online stellen we alle klanten over de hele wereld in staat om deel te nemen aan het evenement. Tegelijkertijd kunnen we formaten creëren die nieuwe doelgroepen integreren. Ik ben er zeker van dat we in februari een evenement zullen meemaken dat discussies van het hoogste niveau in de digitale industrie zal bieden.”

ISPO Munich Online gaat focussen op digitalisering, gezondheid en duurzaamheid Centraal in het vijfdaagse digitale evenement staan ​​de belangrijkste onderwerpen creativiteit en digitalisering, gezondheid en duurzaamheid. Het ISPO Munich Online conferentieprogramma biedt tal van mogelijkheden voor discussie en interactie. Met name het belang van sport en buitenactiviteiten, en hun verband met gezondheid, neemt sinds het begin van de coronaviruspandemie toe. Dit heeft op zijn beurt de behoefte aan een platform vergroot waar de kernmerken, sleutelspelers en topsporters verbinding kunnen maken en inspiratie kunnen opdoen.

ISPO Munich Online – wat deelnemers kunnen verwachten ISPO Munich Online biedt zowel de gevestigde voordelen als extra voordelen: het vinden van nieuwe producten, merken en zakelijke contacten. Netwerken met exposanten, bezoekers, media en influencers. Deelname aan forums en discussies via live streaming en chatrooms. Jeanette Friedrich, Global ISPO Group Director, is optimistisch over het digitale formaat: “In de afgelopen tien jaar heeft ISPO een enorme digitale competentie en bereik opgebouwd. Hiermee gaan we nu een online evenement aanbieden aan alle deelnemers. We zijn verheugd dat onze plannen voor het digitale evenement zo positief zijn ontvangen in de branche.

ISPO voor retailers en sportjournalistiek

Retailers en journakisten krijgen voor het eerst de kans om iets te ervaren dat voorheen voorbehouden was aan brancheleden: de kans om digitaal deel te nemen en een directe dialoog met de branche te voeren. In brandrooms voor productpresentaties, workshops en masterclasses krijgen merken en bedrijven de kans om zichzelf te presenteren en in contact te komen met sport- en outdoorfans over de hele wereld.

ISPO Open Innovation heeft al laten zien dat deze integratie werkt: de ongeveer 80.000 eindgebruikers uit ongeveer 70 landen brengen hun knowhow in de crowdsourcing- en marktonderzoekscampagnes – en leveren het hele jaar door waardevolle inzichten en inspiratie voor nieuwe producten en ideeën aan bedrijven. ISPO Re.Start Days 2020 als succesvol sjabloon voor ISPO Munich Online.

Tijdens ISPO Re.Start Days in de zomer van 2020 heeft ISPO al laten zien dat digitale formaten een meerwaarde bieden en belangrijk zijn voor de industrie, zoals Klaus Dittrich benadrukte: “De ervaringen van de ISPO Re.Start Days zullen ons enorm helpen om te verbeteren. op het online format voor ISPO München in februari en om in te spelen op de behoeften van elke deelnemer. Ons doel is om – zelfs in deze onzekere tijden – het beste platform te bieden voor groei en nieuwe inspiratie.”

www.ispo.com/munich