Home Algemene info Welke verschillende sporten tijdens ISPO Munich 2018 te ontdekken zijn?

Welke verschillende sporten tijdens ISPO Munich 2018 te ontdekken zijn?

0
Welke verschillende sporten tijdens ISPO Munich 2018 te ontdekken zijn?

Welke verschillende sporten er tijdens ISPO Munich 2018 te ontdekken zijn? In de zestien hallen vind je van alles wat!

Verschillende sporten tijdens ISPO Munich 2018 

Het enthousiasme voor wintersport blijft ongeëvenaard. Onder de paraplu Snowsports pronken merken met hun volledige wintersportassortiment: van skiën, freeskiën en snowboarden tot sneeuwschoenwandelen, langlaufen en sleeën. Een breed scala aan wintersporten zal te zien zijn in de hallen B2 tot en met B6, inclusief ‘Wool Street’ in hal B2, waar een breed gamma wollen producten wordt gepresenteerd.


Persoonlijke gezondheid en fitness zijn almaar belangrijkere onderdelen van mensen in alle leeftijdsgroepen. Daarom zijn sporten die we kunnen onderverdelen in het segment Health & Fitness, zoals hardlopen, yoga, pilates en boksen, momenteel zo populair. Voor de detailhandel en de industrie betekent dit dat er nieuwe mogelijkheden zijn wat betreft verkoopkanalen en -gebieden. Deze ontwikkeling weerspiegelt zich in de toegenomen tentoonstellingsruimte verdeeld over de hallen A5 en A6.

Van de multifunctionele vierseizoensjas tot SUP-boards en klimskins: in de vier Outdoor hallen (A1 tot A4) kunnen bezoekers een breed scala aan buitensportproducten verwachten. De thema’s zijn gevarieerder, wat we oom in terugzien in het groeiend aantal producten voor bergbeklimmen en klimmen, boulderen, trailrunning, kamperen en watersporten. Het Snow & Safety-platform in hal A3 pakt uit met een van de belangrijkste ontwikkelingen: veiligheid op en naast de skipiste.

In Trends and Innovation & Industry Services krijgen retailers en outdoor-enthousiastelingen een idee van wat ze in de toekomst van de sportindustrie kunnen verwachten. Een van de hoogtepunten voor bezoekers is ISPO Brandnew. Hier is de creativiteit van de sportindustrie te zien in ’s werelds grootste competitie voor sports start-ups. Het is voor de 30e keer dat dit onderdeel plaatsvindt en dit jubileum wordt gevierd met onder andere een Walk of Fame, waarin de winnende producten te zien zijn van toen en nu.

ISPO Textrend is een van de hoogtepunten voor ontwerpers en productmanagers. Wie wil weten welke materialen in de toekomst populair zullen zijn, moet deze prijs en tentoonstellingsruimte zeker bezoeken.

Meer weten?