© ISPO MUNICH
Ontdek de toekomst van wintersport op ISPO Munich 2024 van 3 tot 5 december
Dit jaar keert de wereldwijde sportgemeenschap terug naar München voor dé jaarlijkse vakbeurs van het jaar, ISPO Munich, van 3 tot 5 december. Met als thema ‘LOVE EVERY CONTACT’, biedt ISPO Munich 2024 opnieuw de geliefde en unieke combinatie van een festivalatmosfeer met netwerkmogelijkheden, terwijl je de nieuwste producten, innovaties en trends uit de hele wereld krijgt gepresenteerd.
ISPO Munich is meer dan alleen een vakbeurs; het is een broedplaats voor innovatie. Dit jaar ligt de focus op de integratie van sport en stijl, outdoor en mode. Het epicentrum hiervoor is hal B1, waar ISPO 520M by Highsnobiety het podium vormt om gezamenlijk de toekomst van onze favoriete sporten vorm te geven. Tegelijkertijd biedt het presentatieconcept Zeitgeist by ISPO merken een platform om het momentum van sportkleding te vergroten met hun innovatieve ontwerpen en concepten. Deze ervaring wordt verder verrijkt door ISPO Munich’s nieuwe partnerschap met JOOR, ’s werelds grootste digitale groothandelsplatform in de modebranche en een cruciaal nieuw communicatiekanaal voor de sport-en outdoorindustrie.
Met meer dan 2400 internationale exposanten en ongeveer 60 000 bezoekers uit bijna 120 landen, is ISPO Munich een cruciaal evenement voor iedereen in de sportindustrie. De beurs verenigt merken, retailers, startups, investeerders, sportprofessionals, gebruikers en media onder één dak, waardoor het de ideale plek is om te netwerken, kennis te delen en inspiratie op te doen. En ja, wie ISPO Munich al eens eerder heeft bezocht, weet dat de drie dagen propvol zitten, maar dit maakt de beurs ook de meest efficiënte manier om op zo’n korte tijd zo’n uitgebreid overzicht te krijgen van innovaties en trends, inspiratie op te doen en te netwerken met de wereldwijde gemeenschap.
Het middelpunt van innovatie, inzichten, digitale transformatie en netwerken is in 2024 opnieuw het Future Lab. In drie gecureerde thematische gebieden ontmoeten uitdagingen oplossingen: ISPO Brandnew presenteert start-ups en hun innovatieve bedrijfsmodellen, de Digitize and Retail Hub presenteert digitaleoplossingen voor de sportindustrie en detailhandel, en de Career Hub dient als platform voor employer branding en recruitment. Het hoofdpodium van het Future Lab ontvangt zoals elk jaar prominente sprekers uit de industrie en de sportwereld. In de Messe loop je ook geregeld actieve en voormalige atleten tegen het lijf.
Redenen te over om 3 tot 5 december 2024 alvast in je agenda te zetten en een bezoek te brengen aan ISPO Munich:
Early Birds kopen hun toegangsticket t/m 30 september bovendien met een fijne korting (€ 49 ipv € 79).
ISPO Munich 2024 is de place to be voor iedereen die geïnteresseerd is in de evolutie van sport, gezondheid en mode. Zorg dat je erbij bent door je early bird tickets vroeg te boeken. Bezoek de ISPO Munich website voor meer informatie over het evenement.