Home Nieuws Haglöfs wint maar liefst 4 ISPO awards

Haglöfs wint maar liefst 4 ISPO awards

0

Haglöfs heeft voor haar producten uit de herfst-/wintercollectie 2013 maar liefst vier ISPO Awards gewonnen, waaronder twee ISPO Award Gold Winners. De prijzen zullen tijdens de ISPO Munich worden uitgereikt – de belangrijkste internationale vakbeurs voor de sport- en outdoorsector, die dit jaar van 3-6 februari plaatsvindt.

In de aanloop naar de herfst/winter van 2013 zal Haglöfs een bredere en veelzijdigere collectie dan ooit introduceren, met vier producten die nu al prestigieuze prijzen hebben gewonnen.


 Zowel de RANDO AS SUIT als de ROCA II HOOD hebben een ISPO Award Gold Winner gekregen. De RANDO AS SUIT is het eerste skipak ter wereld met GORE-TEX® Active dat uit drie lagen bestaat. Haglöfs heeft bij het ontwerp gebruik gemaakt van de eigenschappen van de GORE Active-technologie om een complete, waterdichte en vooral ademende skiuitrusting te kunnen ontwikkelen welke het lichtst is in gewicht maar ook het beste comfort kent die er op de markt te vinden is.

De ROCA II HOOD is een licht, minimalistisch en weersbestendige soft shell jas voor gure dagen in de bergen. Dit jack bestaat uit een unieke combinatie van twee verschillende GORE® WINDSTOPPER®-materialen en is gevoerd met het hoogwaardigste synthetische isolatiemateriaal op de markt, QuadFusion+™. 

Haglöfs heeft voor nog twee producten ISPO Award Winner ontvangen; de VOJD ABS 30 – de lichtste lawinerugzak op de markt met ABS-systeem, en het COULOIR PRO JACKET, een freeski-jack van GORE-TEX® Soft Shell bestaande uit drie lagen met unieke stretchcapaciteit in vier richtingen.

 Alle producten zijn beoordeeld door een jury van 57 onafhankelijke designexperts en experts uit de sector afkomstig uit 14 landen en drie continenten. De prijzen zullen tijdens een ceremonie op de ISPO Munich worden uitgereikt.

 “In de aanloop naar het najaar van 2013 zullen wij onze sterkste collectie ooit ntroduceren. Dit wordt onderstreept door het feit dat we nu al belangrijke internationale prijzen hebben gewonnen voor maar liefst vier van onze nieuwe producten. We zijn bijzonder trots en blij met deze eer, die ons tegelijk een extra stimulans geeft om door te gaan met het ontwikkelen van producten van wereldklasse”, aldus Nicolas Warchalowski, CEO van Haglöfs.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in