Hoofdonderwerp ISPO Munich 2018: digitalisering in de sportbusiness

30/11/2017

 

Het digitale tijdperk is niet te stuiten, ook niet in de sportwereld. Digitalisering in de sportbusiness is dan ook het hoofdonderwerp op ISPO Munich 2018.

Slimme sensoren waardoor kleding je lichaamstemperatuur op peil houdt, golfclubs die realtime meer dan een miljoen bewegingsdata registreren: digitale technologieën en wearables zijn al in de sportindustrie aanwezig. Ze meten de belangrijkste lichaamsfuncties, evalueren gegevens in realtime en geven instant feedback aan atleten.

Digitalisering heeft niet alleen zijn plaats gekregen in sportuitrusting, maar ook in het bedrijfsleven. Hoe ziet de digitale toekomst er voor retailers en industrieprofessionals uit? In hal A4 geven experts hierop een antwoord in kader van het nieuwe platform Digitize by ISPO Academy. Bezoekers kunnen deelnemen aan lezingen, seminars en interactieve fora die de nieuwste uitdagingen van deze digitale transformatie identificeren, onderzoeken en concrete oplossingen bieden. Onder de noemer Digital Readiness leren de aanwezige industrie-vertegenwoordigers hoe ze in de toekomst concurrerend kunnen blijven.

Meer weten?

Highlight

Skiën in de lente

29/03/2024
Wanneer we naar boven kijken lijkt het nog niet zo, maar de lente staat voor...

Getest! Helly Hanssen Alpha 4.0 Jacket & Alpha Lifaloft Pant

12/05/2024
Of we een jas en broek van Helly Hanssen willen testen? Zeker weten. Dit Noorse...
 

Volg Wintersportgids.be

Mis niets! Volg ons op social media voor het laatste nieuws en leuke winacties!

Ontvang onze nieuwsbrief

Schrijf je gratis in voor onze newsletter en blijf op de hoogte van toffe winacties en het laatste wintersportnieuws!

Er ging iets mis. Probeer nog een keer.
Bedankt om je in te schrijven op onze nieuwsbrief